~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av ~ Ruth ~ - 26 oktober 2012 20:00

"Klickbild"

 

Det ena smala fönstret av 3 i ytterdörren är lika frostiga som vädret ute.



Har inte engång städat trotts att det är fredag, har bara varit och knappt det. Ja, ja, helt apatisk har jag dock inte varit, har tvättat lite och bytt på hundarnas sängar och det vanliga pysslet.


-6* var det i natt och det är redan någon minusgrad nu inför denna natten. I morgon så skall jag ut med dottern och kika lite i affärer, men det blir sparsamt med handlande, roligt att titta och sukta också, fast lite kommer det att svida.


Är så svälld på högerkinden efter tanddragningen i onsdags, ser ut som det är början till påssjuka, men jag har inte ont, men ömmar lite när jag trycker på kindbenet, tror det är efter bedövningssprutan, men det går över.


Kan berätta att i onsdags så var vecka 3 över sedan jag började nertrappningen på cigaretter började, dom 2 första veckorna rökte jag sammanlagt 16 cigg, vecka 3 blev det 5½, tycker det har gått bra (alltså på 3 veckor 21½ ciggissar).


 


Nu skall jag titta på ”X Factor” så jag tackar för mig denna dagen och ger er en kram.



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards