~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av ~ Ruth ~ - 10 oktober 2012 22:05


     


3 minus var det i natt, is på fontänen ute så i dag har jag tömt den och lagt över ett stort plåtlock. Har tagit in några blommor och satt i en vas på köksbordet. Blomlådor och amplar var inne i natt, kom ut igen vid 11 tiden och nu är dem åter inne, får se hur länge jag orkar med detta. Skall ut igen och hänga över det jag vill rädda i rabatterna, ser inte så trevligt ut från gatan, men flanörerna förstår nog varför. Flera frostnätter skall det bli, nu -1½* redan.


 

 

Tusen tack snälla Cina för att du skickade Magnolia frökapslar till mig, skall bli så roligt om jag kan få till det, lyckas jag så döper jag mina träd till ”Cinamagnolina”, ett hedrande namn eller hur?



   


Blommorna inomhus  blommar så vackert, dessa 2 skönheter i köksfönstret gör mig så glad. Ta gärna ett foto på dina favoriter i fönstret och visa upp i din blogg du också.

 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards