~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av ~ Ruth ~ - 8 oktober 2012 23:45

Har varit ute och fixat/flängt med en det ena och en det andra i dag och cykeln har förflyttat mig omkring i Lerum, vad jag har sysslat med är av intresse bara för mig själv och inget att berätta om för er.

Hade kameran med så jag kan visa några foton efter min väg. Har varit sparsamt med foton på sistone i min blogg, intresset har inte funnits där, men nu kommer det i överflöd. Har skrivit lite under varje bild som du kan läsa när du har klickat upp dem.


                   



Regnet står som spön i backen här nu, och då menar jag vräker ner rejält, tvi vale. Tur att jag snart skall sova och slipper se eller behöver gå utanför dörren mera i kväll. Hundarna ville helst inte göra kvällskissen en gång, 15 sekunder tog det sedan snabbt in.


Tur att jag har toalett inomhus och slipper bli våt om min rygg och rumpa, inte lätt att vara hund alla gånger.


Hinner inte att besöka er förens i morgon fm.

 


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards