~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av ~ Ruth ~ - 14 oktober 2012 23:45

"Klickbilder"

 


Har plockat fram mina filttofflor som jag köpte på LIDL förra vintern, det är så rått och fuktigt ute och det tränger in i huset, trotts att det går mycket värme på elementen så fryser jag. Den förra natten regnade det rejält och det fortsatte stort sett hela dagen i dag, nu uppehåll.


 



Skatorna sitter i ett naket träd och funderar varför solen och värmen är borta och funderar också över vad som komma ska. Tur att jag slipper sitta i ett träd och kraxa i kylan och regnet som skatorna och andra fåglar.

 



Vi har fått 2 nya gatulyktor med vitt sken, en liten vägbula och ett övergångsställe utanför huset, känns så betryggande. Huset och tomten belyses mycket mera nu när den mörka årstiden är här, det är en trygghet. Nu ger inte mitt foto ljuset rättvisa, har fotat utan blixt, men det jag vill framhäva syns väl.

Kram och god natt !
  



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards