~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av ~ Ruth ~ - 12 oktober 2012 19:52


             


Måste bara fortsätta med bilder ang. det föregående inlägget. Dem är inte så förtroliga människor ännu, fräser fortfarande. Räcker inte med att dem hade sina små kroppar fulla med fästingar, dom har kattloppor också, så nu måste dem få Frontline, lite tidligt, men det är ett måste, Susanne har plockat bort så många speciellt omkring och i huvudregionen. Hur har dessa små kattungar levt sina första veckor i livet ? det är en stor fråga som aldrig får ett svar. Nu äter dem bra och ”yippiii” båda har gått på lådan under em. och gjort sina behov, tidigare har det blivit i deras säng, åter ett stort framsteg.

 

Det har åter varit en solig och fin dag. Fotade en svanfamilj i sjön i dag, fick rätt så fina foton, men det visar jag en annan dag. Snart börjar ”Världens barn” på ettan det skall jag se. Nu ut och rasta hundarna så det är klart innan det börjar.

 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards