~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av ~ Ruth ~ - 4 oktober 2012 18:36

Beställde den nya stationära hårddisken i går kväll och fick meddelande på mejl i dag att den redan är på väg, det kan man kalla snabb service, sådant gillar jag.


Måste bara meddela att den oseriösa datakillen har annons i Markbladet nu, bor du som läser min blogg inom det området och vet att någon behöver data hjälp så varna för ”Datajouren väst”. Han tycks annonsera flitigt i dom lokala tidningarna som kommer ut gratis en dag i veckan. Vet du någon som har blivit lurad så be dem kontakta polisen och gör en anmälan.  


N
ågon i mina kommentarer undrade varför jag inte följer med till stugan under älgjakten, svarar: alla dessa gubbar som bor i huset under denna veckan får sköta sig själva med allt vad det innebär av markservice, bjuder inte på det, ja du förstår.

Har dammat och dammsugit i dag, nu skall golven tvättas, det får inte gro igen för mycket, bra att ha något att pyssla med. Snart är denna dag över, likaså denna vecka, stoppa tiden jag vill hoppa av!!

 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards