~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av ~ Ruth ~ - 23 oktober 2012 19:41

"Klicka upp bilder"

       


Inte hittade jag något ätbart, men fotade det jag hittade. Även svamparna tackar för sig och lägger sig till ro. Sitter nu och lyssnar på väderrapporten att vintern är på väg, inte mig emot bara det blir vitt, ljust och fint ute. På söndag den 28 slutar sommartiden ser jag på almanackan.

 

Var till torget och trippade omkring i affärerna en stund, men med mig hem kom det bara mat. Det var REA i dem 2 största klädaffärerna, visst skulle jag vilja handla både det ena och det andra men sansade mig, har det jag behöver och gjorde ett klokt beslut, vandrade ut igen med samma summa i plånboken som jag hade när jag gick innanför dörrarna.
Det förekommer att jag blir stolt av mig själv, det sker inte så ofta men i dag blev det en sådan dag, klappar mig själv på axeln och drar på munnen.

 

Önskar er en trevlig kväll, framför TVn, datorn eller med familj och vänner, huvudsaken att kvällen blir bra.

 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards