~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av ~ Ruth ~ - 13 oktober 2012 18:58

I dag är det ett grått väder och regnet började i em. till natten blir det nog ingen frost så då behöver jag inte tänka på blommorna ute, tror jag är ensam på gatan med att ha altanen full av prunkande blommor, mitt motto: ”så länge det finns liv är det hopp” :-) 



                   


Var ju ner till sjön Aspen i går och fotade svanarna i det fina vädret, har svårt för att plocka ut bara några foton så jag visar alla 10. Den mörka är ett sommarbarn, säkert har barnaskaran varit större från början, men bara en fick leva. Nästa gång jag cyklar dit skall jag ha med 1 limpa, dem tiggde med olika läten men jag hade inget att bjuda på.

 

I dag har jag inte gjort så mycket, pratade i telefonen med Madde i nästan 3 timmar, det blir alltid långa samtal när vi samspråkar. Tittade på PLAY, valde bort ”X Factor” i går och tittade på galan för ”Världens barn”, det är så typiskt att det blir programkrockar nu på hösten.  Nu skall jag tappa upp ett varmt skumbad och lägga mig där en stund, känner mig frusen. Inget direkt att se på TV i kväll.

Ha det gott alla söta vänner där ute.

 


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards