~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av ~ Ruth ~ - 30 oktober 2012 23:10

"Klickbilder"

 


Startade dagen med att baka LCHF-frallor, har experimenterat  fram ett nytt recept, dessa blev så himmelskt goda, bl.a knäckte jag i 3 ägg, det blev god smak och konsistens, Toppen blev det.

Så i dag blev det grönsakssoppa + frallor med ost till middag, dottern satt också vid matbordet och jag fick godkänt.

     

       



Sedan begav vi oss till torget och stickcaféet, vi har det så trevligt, mycket snack och många skratt. För mig blev det inte så många maskor gjorda, hade stickat ett fel och får repa en massa varv, då stoppade jag ner det i väskan, tappade lusten. Det finns alltid mycket gott där som man kan frossa i, men jag var redan mätt så det blev bara kaffe.


Har så himla svårt för att anpassa mig till den nya tiden, sitter nu och är ybertrött, och har blivit morgonpigg, detta är inte mig och jag har aldrig reagerat så här förut om åren, kan det bero på att jag är ett år äldre, allt negativt skyller jag numera på åldern, kanske är det så också.

 


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards