~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av ~ Ruth ~ - 19 oktober 2012 20:01

Efter att jag förlorade allt på min dator så är inget roligt mera, all gnista är milavis ifrån mig, känner mig så frustrerad. Det kanske inte är hela orsaken heller, utkämpar en kamp med mig själv. Slutade röka för något år sedan men fick strax där efter återfall, mina lungor är inte bra, misstänker Kol känningar. Så nu är jag mitt inne i en ny kamp och det tär på hela kroppen.


   

"Klickbilder"



Röker nu på elektroniska cigaretter, den ryker och smakar tobak men den innehåller varken pappersrök eller tjära. Hostar inte mera nu, men vill bli fri helt så varje dag är en kamp emot allt vad röka heter. Inte undra på att humöret är nere på noll och nada. Det är många faktorer som spökar inom mig nu, allt känns som kaos och frustration, inget i min kropp känns OK, ni får stå ut med detta ett tag. Jag är skittråkig för tillfället jag vet det, men bättre att plita ner några rader en inget alls, så tänker jag och en förklarning vill jag ge er, det är min skyldighet. Nu skall jag titta på X-Factor på 4:an.


Ha en trevlig helg mina trogna vänner.


 




Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards