~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av ~ Ruth ~ - 9 oktober 2012 20:35

Har börjat rensa lite på altanen och balkongen i dag, har flyttat in möblerna och tömt fontänen på altanen, blommorna får stå kvar ett tag till. Vi har inte kommit till den punkten när jag tar in dem på kvällen och ut igen på morgonen ännu, men tror jag snart vi är där, kan bli en kylig natt det är klart väder och stjärnor. Tittade på termometern nu, aj, aj bara 1 + grad ner med blommorna och täcka med lakan och filtar. Ett lakan över kärleksörten och blommorna vid fontänen ute, schitt, vill inte att det skall vara slut nu, upp till kam mot här frost, men vet att han vinner till slut. Nu måste jag ut och jobba, skall snart se TV.

 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards