~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av ~ Ruth ~ - 15 oktober 2012 18:56


  
"Klickbild"


Huvudet är tomt för skriverier i dag, har bara ett reprisfoto att visa, inga ord i skallen vill komma ner på dagens ark. Är så trott i bollen, har letat tubes ute på nätet för att hå något att göra layouter av framöver. Många av dem jag hade förut har jag åter hittat igen på specialsidor ute på nätet, så nu känner jag mig rätt så nöjd. Alla jag själv har gjort förblir häck-väck, blir nog nya där vad det lider också. Inget regn i dag, men grått som gammeltomtens mössa är det ute, och kyligt. Hoppas jag har något att skriva om i morgon, annars så blir det en annan dag.

 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards