~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av ~ Ruth ~ - 20 oktober 2012 23:02

Har inte så mycket att berätta om denna dagen. Men för en liten stund sedan var jag ute med hundarna för kvällskissen, ett konstigt sken uppenbarade sig på himmeln som var färgat lite rödbrunt, och det skiftade med små blänk som ett norrsken. Har aldrig sett sådant på himmelen här, stod kvar ute och tittade upp på himmeln i 20 minuter tills jag blev yr i huvudet. Fåglarna ute var oroliga och flög omkring. Undrar vad det var för fenomen, jag tänkte att nu har domedagen kommit, var det et ett omen ? får se om vi vaknar till en ny dag i morgon. Nu skall jag snart krypa ner i sängen, hinner inte hälsa på er alla i kväll, men det kommer nog en ny dag i morgon också trotts mina vidskepliga tankar.

 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards