~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 20 november 2008

Av ~ Ruth ~ - 20 november 2008 15:07

En dag utan regn och blåst. Har varit ute och tagit en längre promenad med hundarna i det vackra vädret, mest motion har nog jag fått eftersom alla hundarna inte är med samtidligt, men det skadar inte mig :-)


Har fortfarande strul med brevförsändelser som inte kommer i rätt låda, i dag kom det 2 brev med påminnelse, varav det ena var ett paket som skulle hämtas ut. Samt en påminnelse av en räkning som har fått väldigt hög påbackning med olika avgifter, där det rör sig om nästan kr: 300:- . För någon vecka sedan var det hot om kronofogden, sådant är inte trevligt att få i brevlådan. Har vid 2 tillfällen varit i kontakt med postchefen men inga förändringar har skett. Min man åkte ner till posten med dom 2 breven som kom i dag, för att få en skärpning. Inte står dom för allt strul och extra utgifter dom ställer till med. Sedan Citymail övertog brevbärarjobbet så har klagomålen ökat katastrofalt enligt postchefen, men kära nånnena då kan han inte göra något som är bossen ??? Nu skall vi få våran post samlad i ett kuvert till våran låda, men ponera, om detta kuvert läggs i fel låda så blir det katastrofala följder om det innehåller flera räkningar och försändelser. Har även skrivit ett brev till våra närmaste grannar om att dom måste lägga rätt breven som kommer i fel brevlåda. Väldigt ofta får jag mina närmaste grannars brev och dom får dessa i sina lådor samma dag med min hjälp.

Så i dag är jag fly förbannat !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards