~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 9 november 2008

Av ~ Ruth ~ - 9 november 2008 21:52

Åter har det varit en dator dag, min son har varit uppkopplat mot min dator mest hela dagen, han hittar inte fel någon stans i något program eller fil på datorn, virus har han (vi) uteslutit efter att olika virusprogram har scannat allt. Kan vara en uppdatering från Microsoft som har varit knasig och ställt till det. Vet att andra har råkat ut för sådant, men för mig är det här i så fall första gången. Robin laddade ner "Opera" till min dator som är ett annat operativsystem en Microsoft, där gick det snabbt att ladda upp en sida. Så jag kan bara hoppas att det vid nästa uppdatering från M.soft skall rätta till det. Något är det är det med Microsoft, vad det nu är. När jag skall öppna en hemsida så tar det lång tid innan ikonen reagerar, sedan blir skärmen helt vit står så en bra stund så sedan laddar den upp sidan. När jag väl kommer in på bloggen och klickar på mina länkar går allt så snabbt som det ska, (det är när jag skall ut på en Internet sida). Det är första klivet ut på nätet som strular. Har inget nytt att berätta efter som jag huvudsakligen har suttit och tittat på när Robin har jobbat på datorn från sin dator i Sthlm. I bland åker han ut och jag måste sitta redo för att släppa in han igen..


Nu hoppas jag att ni släpper in mig på era bloggar, skall bli en skön avkoppling, ses där !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards