~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 november 2008

Av ~ Ruth ~ - 21 november 2008 12:01

I dag fick vi det första brevkuvertet i postlådan, ja nog har man fått särbehandling :-)  men undrar, är det inte Citymail utan posten själv som har delat ut detta. Skall bli så här nu fortsättningsvis med allt samlat i ett brev. Det är bedrövligt att det skall bli så här, men posten själv höll med att det är för jäkligt. Jag har även köpt "Ginko Biloba" på postorder som kommer direkt i brevlådan med ett inbetalningskort, försändelsen har varit 3 burkar varje gång, har sagt upp detta efter att jag fick en påminnelse på över kr: 606:-, varav kr: 50 i påminnelse avgift. Fick aldrig denna försändelse, efter mycket strul så avskrevs det hela. Var kund där i 6 år, förmodligen hamnade dessa tabletter i någon grannes låda och lämnades inte tillbaka till rätt person av den oseriöse mottagaren. För 2 månader sedan kom det en påminnelse avi från Telenor (har både bredband och telefon där) med hot om avstängning om inte räkningen betalades med försenings avgifter, så det är många gånger detta med poststrulet sker, med massor av obehag och onödiga utgifter som följd. Hoppas nu slippa detta strulet som jag tycker är väldigt jobbigt, obehagligt och dyrt.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards