~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 18 november 2008

Av ~ Ruth ~ - 18 november 2008 21:18

I går när jag var ner till centrum kikade jag in på Röda Korset, såg en stor gammaldags tomte som var drygt en meter hög med gammaldags kläder, tänkte då på Cina som jag vet samlar på tomtar, priset var 100 :- rätt billigt för en så stor tomte med mjuka kläder och ett mysigt ansikte och utstrålning. Det var massor med julsaker, gardiner och dukar. Kunde inte motstå denna söta ljusstake, (måste köpa kortare ljus en dom jag har satt dit) ljusstaken är ganska hög och kostade kr: 25:- då slog jag till. Har förövrigt nog med julsaker redan så jag gick där ifrån rak i ryggen som ett stearinljus lycklig över mitt fynd. I dag har vi haft en familj på besök som var intresserad av hundarna, dom har funderingar på att införskaffa en. Trevligt var det, 2 små jättegulliga små flickor 4 - 5 år (snart 6) underbara och försiktiga med hundarna, blir nog en bra hundfamilj. Nu skall jag besöka era bloggar och se vad ni har haft för er i dag.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards