~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 23 november 2008

Av ~ Ruth ~ - 23 november 2008 16:07

Har  åter suttit i timmar i dag och gjort massor med vinterbakgrunder för bloggar, alla är noggrant utprovade så det inte blir skarpa sömmar, hoppas jag har lyckats. Nu står det dig fritt att låna, har även byggt om sidan i kategorier så man lättare hittar det man söker, hoppas något faller dig i smak. Du hittar sidan under mina länkar och även *HÄR*


Flera minus här i dag, så nog är det vinter. Min lilla snigel lever fortfarande, men tror inte den kan överleva med att bara sitta på "kärleksörten" behöver den nektar från blomman så är den torr, men bladen är gröna. Håller nu på med middagsmat, det blir enkelt, potatisbullar, köttskivor, gräddsås och rivna morötter.


Ha en fortsatt fin söndag !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards