~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 22 november 2008

Av ~ Ruth ~ - 22 november 2008 19:52


Har fått denna fina Award av en vän "Agneta", den avser min "Blandat & Mixat" sida. Tyvärr så ligger den i malpåse sedan ett år tillbaka, hoppas jag en dag skall få tid att rensa den och hitta på något nytt och lysa upp den med. Har för mycket omkring mig för att orka med allt på datorn. Klicka på Awarden så kommer du till sidan!

*•.¸.*.¸.•*¨*•.¸.**.¸.•*¨*•.¸.*.¸.•*¨*•.¸.*.¸.•*¨*•.¸.**.¸.•*¨*•.¸.*.¸.•*
Har ingen energi att blogga i dag, men har jobbat med att göra vinterbakgrunder till dom som vill låna, det har tagit mycket av min lediga tid i dag, hoppas kunna lägg ut dom i morgon, för vintern är ju här nu, eller hur ? Dom senaste dagarna har termometern varit på minus, så den lilla pudersnön ligger fortfarande, hoppas det kommer mera snö. Eftersom det är rätt så stillsamt på bloggarna över helgen så tror jag inte att någon har saknat mig :-) skall göra en snabbtitt inne på era bloggar efter "Stjärnor på is", hoppas Tony åker ut i kväll, men det är väll som med Peppe och Kurtan i "Let's dance", det skall vara en pajas med så länge det går, även om inte Tony är lika extrem ..

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards