~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 11 november 2008

Av ~ Ruth ~ - 11 november 2008 22:39

Tog denna bild på månen i kväll, på torsdag så är det fullmåne. Man kan se att den fortfarande är lite naggat i vänstra kanten och i botten. Intressant bild, med blotta ögat såg den ut att vara helt rund.


God Natt och sov skönt även om mångubben glor på dig genom fönstret.

Av ~ Ruth ~ - 11 november 2008 09:47

Har sovit som en prinsessa i natt trotts att regnet har piskat mot fönster-rutan, kanske just det som har varit så vaggande. På torsdag är det fullmåne, den kunde i inte störa min nattsömn förra gången, få se hur det går nu. I går var det kraftiga vindbyar med storm +, var ute i trädgården med hundarna, lilla Rozzie marklyfte och flög in i ett galler som står omkring vinbärsbusken, skrek som en stucken gris av rädsla, sedan har hon vägrat att gå ut utan min närvaro, hoppas att det går över och inte blir befäst. När jag öppnar dörren och dom andra springer ut så står hon kvar på altanen och väntar på mig, lilla skruttan, när hon väl kommer ut så går hon inte till busken. Har aldrig upplevt något liknande förut, riktigt otrevligt var det. Det här får bli morgonens lilla rapport. Kaffemuggen x 2 är urdrucket så nu är jag redo att börja min dag.

So long !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards