~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 12 november 2008

Av ~ Ruth ~ - 12 november 2008 15:34

Fick en ny uppdatering från Microsoft i gårkväll, nu fungerar datorn som den skall göra :-) är så himla glad, HURRA ! Det andra roliga är att min ensamhet åter har blivit 2 samhet. Min man kom hem från den sista resan från Värmland och jakt, nu åker vi upp alla nästa resa, det är så mycket nytt i huset sedan jag var där i påsken, skall bli så roligt att få se allt med egna ögon och inte bara på kort. Snö är det också när jag kommer upp då, kan det bli bättre ? vill nog inte åka hem fören till våren "L". Vintern där uppe är underbar. Saidie (på bilden) viste inte hur hon skulle bete sig när han kom hem i går, han betyder allt för henne. Hon har varit med han hela sommaren där uppe, men när det var dax för älgjakt fick hon stanna hemma. Husse är hemma och nu får hon ligga på armkroken i soffan och titta (sova) framför TVn. Jag har ju egen TV i datarummet och ingen soffa. Hem till frysboxen kom det älgkött, hare, tjäder och orre, så nu blir det mycket gott på matbordet framöver. Med andra ord en hel lyckad dag i går.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards