~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 17 november 2008

Av ~ Ruth ~ - 17 november 2008 20:09

Någon ville se resultatet, inte så enkelt att fota sig själv framför spegeln, kan ju inte använda blixt, den speglar ju sig också. Fick Anita som klipperska denna gången och hon är alltid pålitlig och noggrann så jag är nöjd som tusan, det är bara att rufsa till det på morgonen sedan är det klart. Vill ha enkla busiga frisyrer, det passar mig bäst, (don efter person hehehe.) I kväll blir det bara ett program att se på TVn kl. 21.00 "Hundcoachen" gillar det programmet. Ha en mysig kväll i lampans sken..

Av ~ Ruth ~ - 17 november 2008 10:28

Så var det åter en ny vecka. En kylig natt har det varit med -5* i dag blir det solsken tycks det. Blir nog ner till torget för att klippa mig i dag, sedan hem och beklaga mig framför spegeln, avskyr nyklippt hår. I går var min son och ena barnbarnet här och hjälpte min man att sätta mössa på skorstenen. Min man har själv bockat plåt och gjort huven, vi har ju bergvärme och då är det inget som torkar upp skorstenen efter regn och snö, så skorstenen far illa. Har stickat på en ny mössa, får göra den klar men jag tror det är för grovt garn så den blir för stor, det kanske blir till att repa upp den, tråkigt men men. Näää, nu får jag börja dagen med något vettigt, det här går inte för sig :-) Kikar in här senare under dagen. Ha en bra dag !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards