~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 29 november 2008

Av ~ Ruth ~ - 29 november 2008 23:11

Titta vad gulliga "Gerty" skickade till mig i ett brev, gissa om jag blev glad och överraskad. Har suktat så efter dessa pulsvärmare, dom är så vansinnigt snygga. 1000 tack till dig min vän, du förgyllde min dag !


För exakt ett år sedan är rubriken den samma som i dag "En present :-)" Fick en platt-tv av min man, en helt egen så jag själv kunde välja program.

Så detta datum är nog en lyckodag för mig !

Av ~ Ruth ~ - 29 november 2008 14:27

Nu lyser det vackert i alla mina fönster, detta ljussken är så vackert och det skapar en viss känsla inför julen. Jag hänger inte upp jul gardiner eller tar fram tomtar mm. fören dagen innan julafton vi har den traditionen med oss hemifrån barndomen. Tar aldrig ut julen i förskott även om det inte får vara pyntat lika länge. Vet att många även pyntar med Julgran till 1:a advent, eller tomtar, men så gör inte vi. För mig är Advent,Advent och Jul är Jul. Nu skall jag ta mig en kopp kaffe och en lussebulle med saffran (köpt), glögg blir det i morgon med mandel och russin.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards