~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 16 november 2008

Av ~ Ruth ~ - 16 november 2008 00:14

Har tagit kort på min utsmyckade dataskärm, vad döljer sig i alla dessa mappar ?

Jag har en förmåga att lägga allt på skrivbordet. Så här ser min skärm ut, det är mappar i mappar i mappar. Konstigt nog så vet jag exakt vart jag har allt. Det förekommer att jag rensar och slänger, men det svider. Ahh, tänker jag, kommer inte att sakna det, så går det ett tag, då börjar jag leta och leta och då är det borta. Hur ser det ut på ditt skrivbord ? Är som en ekorre inför vintern med mitt samlande på hög :-)


Förövrigt så har denna dagen blivit precis som jag planerade, lugn och skön, har bara dammsugit och dammat, vilken jag gör stortsätt varannan dag så der räknas inte. Hoppas att även ni har haft en lugn lördag. Nu vräker regnet ner här, korta kraftiga skurar. Hoppas söndagen blir bättre, skall bli sol enligt SMHI, men dom har lurats förut.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards