~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av ~ Ruth ~ - 28 oktober 2010 23:58

  


Nu har jag äntligen lyckats att radera brot min Facebook, nu vet jag att jag har lyckats BY-BY ! Fick ett meddelande  på mejlen att den tas bort inom 14 dagar och får ingen ny chans att gå med igen, men det sörjer jag inte över.

Detta forum gav mig inget, absolut inget. Folk skriver en kort rad, eller 6 ord, vad är det, nääää. Bloggen och vännerna här ger mig tiofalt mera av vänskap, tack för att ni finns ! Men skulle önska att flera kunde lämna några rader i kommentarerna, ni är ju så många som besöker mig dagligen (ca. 70), ett hej är inte för mycket begärt eller ? Det ger mig energi att fortsätta skriva, och jag är så nyfiken över vilka det är som följer mig i min vardag.

Kram till er alla.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards