~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av ~ Ruth ~ - 21 oktober 2010 10:29

  


Blev inget inlägg i går, bloggar oftast på sena kvällen, men attans så trötter jag var, somnade bums när jag träffade kudden och sov till 9 nu på morgonen. En kylig natt med -7* fortfarande frost ute. Aftonbladet är avklarat så även morgonkaffet. Varför är dom första dropparna kaffe på morgonen så mycket godare en dom på eftermiddagen ? Solen lyser så vackert och dagen blir fin (tror jag). Mitt hem stinker av poppkorn i dag, poppade i mikron i gårkväll och under tiden passade jag på att göra ett besök på toan, oj vad det vällde ut rök när jag var klar, fick slänga hela påsen och det stinker poppkorn även i dag, för kyligt för att vädra ut rejält. Får se om jag får bort dofterna som har etsat sig fast i mikron, har ställt den på altanen med öppen lucka, den får stå där tills i morgon (hur jag nu skall klara mig utan). Har inga planer för dagen, den blir som den blir, alltid blir det något.

Nu har denna förbaskade ENIRO-reklamen kommit tillbaka, tvivale, spott, spott..


Nu blir det frukost för doggsen och en ostomelett och bacon för mig.


Ha en fin dag med eller utan hemmasysslor / kramen

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards