~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av ~ Ruth ~ - 10 oktober 2010 19:01

  

Helgen har varit lugn och fridfull, har inte gjort många knop, men är nöjd med det jag har åstadkommit.

Tänk vad lite jag behöver göra för att tycka jag gjort sååå mycket och känner mig nöjd och belåten för dagen.  Nu har jag stickat klart Knoddelinas sko/strumpa, Knoddens är redan klar. Dessa är till salu om någon är intresserad, min E-post adress hittar du i ”Presentationen”.


Ska bara testa en grej.

På min besöksräknare ser jag hur många som smyger förbi här. Vill bara se hur många ni är som vågar säga hej i kommentarerna. Så hej på er alla ock det var kul att ni ville hälsa tillbaka :-) !


Ha en fin kväll mina vänner och okända.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards