~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av ~ Ruth ~ - 11 oktober 2010 22:18

  


Gjorde en lista i går på vad jag skulle göra i dag, det var flera punkter närmare 8 st. men tji fick jag. Av dessa punkter fixade jag bara 3, alltså 5 punkter kvar tills i morgon. Känner mig så frustrerad, varför fungerar aldrig mina planer till fullo, är så besviken på mig själv. Hade jag gjort allt som stod på listan hade jag varit jätteduktig, gör jag hälften är det ok, men blir det mindre då är jag kass och har förmodligen bara latat mig, dagen och timmarna går för snabbt nu förtiden.  Ett under måste ske om jag fixar dom 5 återstående punkter på listan när en ny dag med en ny chans ges mig.  Jag ber till er alla ”Fly mig en städerska eller 2, det brådskar” !!! jag har roligare saker jag vill göra.


Nu skall jag titta på ”Det okända” på datorn, valde mellan detta program och ”Biggest Loser” och då förstår ni vad jag valde.


Hoppas jag blir mera kreativ i morgon. Nu är det nära noll på termometern, har gett upp mina blommor ute nu, det som sker det får ske, kan inte hålla på att lägga lakan över varje natt och bära ut och in även om det svider. Hoppas ni alla har fina dagar och är pigga och glada.


Kram på er alla !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards