~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av ~ Ruth ~ - 16 oktober 2010 19:10

Den förra bakgrunden blev bara en dag gammal, nu är det nästan likadan men med små förändringar samt mörkare, Londondimman är borta. Fasen så kyligt det är ute, i natt -6* vilken tur jag inte är en räv eller fågel då hade det inte varit nådigt. Får se hur länge det går innan jag stänger sovrumsfönstret, det dröjer nog, väljer ett extra täcke eller en filt till. Sover så gott när det isar i nästippen :-)  Har inte gjort så fasligt mycket i dag heller, har fixat och donat på min och Gerty’s blogg, nu får det vara så ett tag (tror jag.)


Var och handlade i dag, förbannar mig själv och mitt dårliga minne, lappen låg kvar på köksbordet, har så jädrans dårligt minne. Men, men, det var inga problem (eller blev det ?) för då spontanhandlar jag. Dock brukar detta göra att plånboken lättar betydligt. Det jag inte direkt hade räknat med var att jag blev med en jumper och ett par skor också, detta stod definitivt inte på lappen som låg kvar på köksbordet, men vad tusan ingen är perfekt.


Bara skit på TVn i kväll, så det blir att sätta sig och sticka eller kamma hundar om jag orkar. ”Dansfeber” kommer i kväll på TV4 men hur tråkigt är inte det på en skala ? samma danser varje vecka, dom kunde ju träna in en ny för varje program, men nääädå. Förresten ”Dansbandskampen går ju också på lördagar, då blir min kväll räddad.


Hoppas ni får en riktig mysig lördagskväll / kramen till er alla !


Glöm inte Lenas tävling ”HÄR”

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards