~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av ~ Ruth ~ - 22 oktober 2010 22:32

Något konstigt har skett med min dator så jag måste få hjälp innan jag återkommer.

Ha tålamod (det har inte jag snyft.)

Kram

Av ~ Ruth ~ - 22 oktober 2010 09:56

      
"Klickbilder"


Vilket konstigt väder det var i går, trodde det skulle bli en fin dag, en kvart efter att jag satte i gårdagens rader blev himmeln svart, och det föll tät med vitt från ovan, men det var inte snö utan fint hagel som sedan gick över i regn, sedan snöblandat så var det från och till hela dagen. På kvällen började det blåsa stormbyar, jädrans vad det ven omkring husknuten, strax efter 22 gick strömmen och det blev svart, trevade efter ljus och det blev riktigt mysigt, satte mig och stickade i stearinets sken. Hörde nu på radion att räddningstjänsten hade fått 45 larm i går kväll, byggställningar hade rasat, tak blåst av osv. Ett träd (tror jag) blåste ner vid berget och över vägen  här nere i kurvan, zoomade och tycks mig se ett träd framför bilen. Vi hade tur för strömmen återkom vid 23, flera tusen är fortfarande utan ström och vatten. Detta inlägg blev en väderrapport och bilder.


Kram på er alla, hoppas ni inte drabbades av ovädret i gårkväll.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards