~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av ~ Ruth ~ - 24 oktober 2010 13:54

       "Klick"


En latdag för mig och hundarna, regnet faller och det är +3* ute, rått och kyligt inne trotts 22*…

Tittade på det nya programmet i går ”Så mycket bättre” vilket trevligt och mysigt program så jag missade ”Dansbandskampen” skall titta på Webbens Play under dagen och sticka lite.


Det blev inget långvarit stopp för mig. Det var en uppdatering på fredagskvällen som gjorde kaos i min dator, det fanns en lista på en massa möjliga uppdateringar och jag fattade nada, klickade på uppdatera, hmm. men det hela skapade kaos i många program, värst var det för mitt Norton antivirusprogram. Gjorde en systemåterställning men Norton blev inte ok, vågade då inte vara uppkopplat med risk för virus. Fortsättningsvis så kommer jag inte att klicka på skölden när den visar att det är uppdatering, det som är nödvändigt för Microsoft talar datorn om när jag stänger ner den för natten, då uppdaterar den självmant och stänger datorn för natten sedan.

Min son Robin kopplade upp sig mot min dator i fm. från Sthlm. Och fixade allt strul, så nu är den åter OK. Skönt att ha en dataguru att anlita. När det kommer upp en massa Engelska termer då är det ingen idé för mig att chansa på att få det rätt, då förstör jag mera en vad jag gör nytta. 1000 rosor, tack och kram till dig Robin !


Lev dagen och lev den väl, den kommer inte i repris / kram till er alla !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards