~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av ~ Ruth ~ - 18 oktober 2010 22:32

  


Har ingen inspiration att skiva något inlägg i kväll, sitter bara och fryser, det regnar och fukten kryper innanför väggarna, saknar en vedspis eller en stor brasa som sprakar och sprider skön värme. Tur ingen ser mig har stora raggsockar på mig och foten i stora fårskinnstofflor, långärmad tröja, kofta och en flisväst, allt i en salig blandning av färger och mönster och ett par röda torgvantar utan fingrar. Har till och med tagit ett glas stark likör för att få upp blodcirkulationen. Jag vet, det går att höja upp värmen på pannan, men normalt sett så brukar här vara 21 grader inne, den är termostatstyrd och det tar timmar att få upp temperaturen och då ligger jag i sängen och sover. Hoppas på bättre väder i morgon och att jag slipper frysa, kanske något att skriva om också.

Kram och god natt.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards