~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av ~ Ruth ~ - 9 oktober 2010 13:00

       "Klickbilder"


Eftersom jag är mest aktiv efter att mörkret faller så har jag fått pippi på att fota utan blixt mot mina fönster, det ger mig en speciell känsla av frid i huset och känner mig så otroligt nöjd och belåten.


Sov till ½-9 i morse, kommer tamigtusan inte i säng i normal tid, i natt blev klockan närmare 2, måste ta mig rejält i hampan, får på tok för lite sömn. Tror jag är en fladdermus, jag skall leta upp ett mörkt och mysigt hörn i någon skrubb i källaren under dagtid och hänga där upp och ner på dagen och bara sova. När mörkret faller ska jag vakna till liv och vara aktiv tills morgonen gryr, JAPP, JAG ÄR EN FLADDERMUS har förstått det nu.



Dagen i går gick helt i hemmets tecken, rensade mina blommor och duschade bladen, putsade om mina köksfönster, en fågel (typ mås) hade slängt en blajja nerefter fönstret, hur bär dom sig åt ? tror dom medvetet jäklas för att hålla mig sysselsatt. Har satt upp en lapp ovanför datorn med texten: ”Gå genast bort från datorn och gör något vettigt”. Ja då gör jag väll det då !



Kram till mina nätpolare !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards