~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av ~ Ruth ~ - 3 oktober 2010 09:59

  

I går tog jag semester från bloggen. Avyttrade Facebook (tror jag.) Det var inget forum för mig, kände mig stressad och bortkommen. Går inte att vara med över allt har jag förstått :-) Detta forum kändes torrt och kort, dom som skriver plitar ner max 6 ord, ungefär som på Tvitter, kände mig främmande där trotts många vänner.

En fråga till dig som har addat mig, syns jag där fortfarande ?

   KLICK FÖR STOR BILD.


I fredags så fick jag besök av Gerty och Janne, det var trivsamt, hade lovat Gerty lite grejer som dom hämtade. Hade lovat henne min Poncho som jag har anv. max 3 gånger, den passade som hand i handske, hon blev så stilig sååå.  Tack för en trivsam stund vid köksbordet mina vänner.

  



Fick också besök av valpköpare, kul att få återse Jack, han har växt på sig rejält och är en härlig hund som avgudas av husse och matte, Lennart och Sigbritt från Limmared.


Annars så har helgen varit lugn, bara slappat och varit mig själv. Denna dag blir nog likadan, har inga stora bravur’er för mig. Nu skall jag fylla på min kaffemugg och läsa Aftonbladet.


Ha en fin söndag mina vänner och en stor kram till er alla.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards