~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av ~ Ruth ~ - 6 oktober 2010 19:29


Min livspartner åkte åter till Värmland i dag, älgjakten står för dörren. Därför sätter jag in denna låt, nu längtar jag dit upp. Håkon sjunger om platserna där uppe, till och med ”Peter i boa” är med på ett hörn i sången, det är våran handelsbod i Höljes. Nu invaderar dom danska jägarna samtliga sängar på andra våning i våran stuga, därför uteblir jag, vill inte vara piga där uppe, vill ha lugnare tillvaro när jag kommer dit.


Jag gillar att titta på dokumentärer om massmördare och läskiga mordutredningar, operationer och komplicerad kirurgi där utgången av ingreppet är ovisst om tillfrisknande. Det mesta finns att se på TV4-fakta. Men att titta på vanliga ”slå-i-hjäl-fimer” är jag inte ett dyft intresserad av. Börjar tro att det bor en liten bestialisk lustmördare i mig, eller vad tror du ?


Gillar även kärlek och romantik samt dokusåpor också så jag hoppas inte det är helt kört för mig. I kväll börjar ”Bonde söker fru” då blir det under resans gång het kärlek och då njuter jag. Jag är mångsidig och nyfiken av mig så nu skall jag in på era bloggar och se vad ni har haft för er under dagen.


Sitter nu och njuter av vispad grädde och blåbär från frösaboxen som min dotter har gett mig, fasiken så gôtta det är. Tittade mig i spegeln, blå i munnen och på läpparna, ser ut att vara dödssjuk hehe, men jag är frisk som en nötkärna.


Over and out/många kramar till er alla ! 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards