~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av ~ Ruth ~ - 30 oktober 2010 22:05

  


I kvällens program ”Så mycket bättre” så var det Thomas Di Leva’s kväll. Gu' vad jag är förtjust i denna udda person, han är så djup i sina tankar och låttexter, har det godaste hjärta som går att hitta, men hatad av så många. Han får mig att må bra till sinnet. Har jag en låg dag så spelar jag Thomas, då får det triste i min tillvaro en mening, han får mig att förstå meningen med livet och det som sker. Att han alltid i offentliga sammanhang bär ”Kaftan” bekommer mig inte, han är så udda så jag tycker det passar han. Alla som har en dålig dag, lyssna på Thomas så förstår du meningen med ditt liv. Min man skulle aldrig sitta och titta på detta programmet, men jag njuter.  Därför kallar jag kvällens inlägg för Thomas och jag. Vad tycker du om denna udda person ? Tror han är sänt till jorden av högre makter, även om jag inte är djupt troende så får Thomas mig att tro på livet och se allt det fina vi omger oss med varje dag. Gillar denna udda människa på våran udda planet. Jag är också udda så det är nog därför kemin stämmer så bra hehe.

Detta var mina tankar om kvällens TV. Även om du tittade på ”Dansbands kampen” hur gillar du Thomas ?


Glöm inte vrida tillbaka klockan en timma när du lägger dig.
Har svarat på alla kommentarer i förra inlägget.

God natt mina vänner !

Kramiz 

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards