~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av ~ Ruth ~ - 27 oktober 2010 19:30

  


Har börjat lyssna på talböcker igen och sticka lite flitigare, finns inget så rogivande som det. Just nu har jag börjat med ”Den dubbla tystnaden”  en kriminalroman av Mari Jungstedt nästan 9 timmars speltid det hinner bli många varv med stickorna det.


Regnat har det gjort hela dagen och det har varit mörkt, grått och trist, lampor tända över allt, i skrivande stund +10*. Trotts regnet så var jag tvungen att bege mig till affären, grädde är ett måste till alla måltider och det glömde jag i går.


Det retar mig så till den milda grad att jag måste gå med reklam för ”Tempo”, betalar ta mig tusan för kassen med ett stort företagsnamn på, sedan går jag omkring med den och ger dom GRATIS REKLAM och detta finner  vi oss i, sjukt i mina ögon. Jag kan betala för en kasse utan reklam, men med reklam skall det banne mig vara gratis !!


Något är fel på systemet, eller så är det fel på mig och mitt tänkande? Håller på att smida en demonstrativ plan för nästa affärsbesök hehe..

Här på bloggen slipper vi att betala för reklam, dom har förstått vad som är rätt och fel.


I kväll blir TV för hela slanten, som vanligt så får jag välja bort 2 program som jag får se på webben och play, men det är helt ok, skulle det ringa i telefonen så missar jag inget, då pausar jag, smart är det.


Ha en mysig TV-kväll mina vänner !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards