~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av ~ Ruth ~ - 29 oktober 2008 18:28


Har gjort ett litet experiment med min nya kamera för att visa upp. Tog ett foto på ett flygplan som var på väg till Landvetter, såg ut som ett lysande streck med blotta ögat. Tog ett kort utan Zoom och ett med full Zoom, det sistnämnda blev inte så skarpt men se vilken skillnad, helt otroligt. Älskar min nya kamera även om jag inte har några objektiv som måste bytas, det som är inbyggt i kameran räcker gott och väl till för mig. Är så roligt att experimentera för att se skillnader.


Talade med min man i dag som är i Värmland, där snöade det för fullt så grässtråna var gömda under det vita täcket. Kändes som jag ville komma upp dit bums, så underbart vackert och härligt.


En frostnatt var det här i natt och det blir nog så till natten också, är bara +3* nu och himmeln är stjärnklar.


Inga stora begivenheter har det varit i dag, men det är det ju inte varje dag för någon av oss. I kväll blir det "Bonde söker fru" på TV4, följer deras sökande efter kärleken.

Ha en fin kväll mina vänner !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards