~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av ~ Ruth ~ - 17 oktober 2008 14:32

En natt med frost och dimman hade svårt för att lätta, men så kom solen igenom och då gick det snabbt, bilden togs vi 11 tiden i förmiddags.

Sedan har solen lyst på oss, men ingen direkt värme, nu 11*, men det känns kyligare. Hoppas ni har en lika fin dag !


En ny Sifo undersökning ! Hoppas du tycker och trycker lika duktigt som på den förra, tack för att ni är så plikt trogna!


Så här blev den förra:


  Du som besöker min blogg har du själv någon ?

  • JA-----------------------------49,1%
  • Nej----------------------------22.6%
  • Har bara hemsida--------------5,7%
  • Ha både blogg och hemsida----17%
  • Har inget av det----------------5,7%

  Totalt röstade 106 personer.  Omröstningen startade den 2008-09-16
Av ~ Ruth ~ - 17 oktober 2008 00:02

Du är dagen till sin ända, det har varit en riktig skitdag när det gäller vädret. Började vid 1 tiden med regn sedan kom det en rejäl hagelskur, som övergick i regn, uppehåll, regn, sedan flera hagelskurar under hela kvällen. Så i dag har det varit en innedag, hundarna ville ogärna ut och göra sina behov, så det har varit snabbt ut och lika snabbt in. Har städat i dag och varit lite nyttig, det behövs alltid om viljan kommer. Snart skall jag sova, en ny dag kommer snart. Salig är den som är alltför upptagen för att oroa sig på dagarna och alltför trött för att oroa sig på nätterna. Nu stoppar jag in mig i mina lakan och postar mig själv till sömns.

Natti Natti !!

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards