~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av ~ Ruth ~ - 1 oktober 2008 17:52

Tusen tack Birgitta för den fina gesten med att skicka ett tack för Pulsvärmarna som du fick på min lottdragning, konkurrerande med 19 andra intressenter. Ser ut att passa fint på din näpna hand. Så min vän dom är dig väl förunnat !

 "Så här var det"

Av ~ Ruth ~ - 1 oktober 2008 09:12

I går kom min nya kamera, nu får vi se hur det går med inlärningen av bruksanvisningen, avskyr att lära mig tekniska termer och alla knappar. Kan inte lista ut hur jag skall kunna se genom bildsökaren när jag skall ta kort, den är bara grå, skall jag ta en bild måste det ske via LCD-skärmen, lite frustrerande. Har tagit några testbilder i går kväll och det blev väldigt klara, skarpa och fina bilder (men det var inomhus). Inga bilder som jag vill visa upp ännu. Hoppas vädret blir bättre under dagen, men det ser inte så ut, har regnat nu i ett par dagar alltså inget fotoväder. Fortsättning följer...


Bilden togs för några dagar sedan med min gamla kamera.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards