~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av ~ Ruth ~ - 27 oktober 2008 22:49

Bilden lånat av Charlotte.


Är jag stolt eller ? Jag behöver inte vara ensam tävlande så som jag var hos Monicka för att vinna, titta här bara, vickar på svansen av stolthet :-)


Har vunnit en snarkspray och ett örngott. 87 intressenter var det på 3 valmöjligheter. Charlotte skrev så här på sin blogg:

Det här är jag frestad att att behålla själv - eller rätta sagt ge till sambon som kan dra sina timmerstockar. Men jag låter istället en av er få chansen att uppleva frid i sovrummet. Den nya snarkdämpande sprayen Silence är receptfri och finns att köpa på Apoteket, den uppges vara den första med långtidsverkande effekt. Utöver sprayen får du även ett örngott att sussa extra sött på.



Min motivering var för att tävla var:

Tror inte jag snarkar, men min man påstår det ? Tror han bara hittar på för att jag ligger och puttar på han stort sett hela natten vilket han är irriterad över, han snarkar som ett sågverk. Har snart gett upp hoppet på en lugn natt, kanske finns det ett hopp om nattfrid utan proppar i öronen (som inte räcker till). Snarkspray kanske skulle ge mig en god nattsömn, hoppas, hoppas !

Av ~ Ruth ~ - 27 oktober 2008 09:39


Vardagen hinner alltid i fatt oss efter en trevlig helg. Håret står på tre kvart och jag backar bort från spegeln. Det är måndag, ser ut som den brukar och gör alla andra måndagar. Kanske kan innehållet bli lite annorlunda en vad den var förra måndagen. Sydde inga gardiner då, det skall jag göra i dag, eftersom det i inte fanns tid i går. Har kommit några regnstänk, men det ser ut att klarna (hoppas det.) Stormen som skulle komma i går och i natt kom av sig som tur var. Sov riktigt dårligt i natt, 2 mardrömmar och vaknade av min egna röst i natten överlycklig över att jag befann mig i min säng. Kvällen i går kändes som evigheter, så lång den var, berodde nog på klockans bollande med tiden, brukar aldrig reagera och smälter lätt in när denna timma hoppar och flaxar, men i går kändes det knepigt. Nu skall jag fylla på min kaffemugg, syndar fortfarande med min kopp vid datorn, men den står inte vid tangentbordet, utan en bra bit i från, svårt att bryta gamla vanor.

Hoppas ni får en fin dag. Återkommer senare.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards