~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av ~ Ruth ~ - 28 oktober 2008 21:49


Letade i dag efter svanflocken som jag såg i lördags. Gick längs ån och ner till sjön, det ända jag såg var Gräsänder, så jag har fotat dessa. Nordvästliga, kyliga vindar, ångrade att jag inte hade något på huvudet, frös om öronen. Det är så vackert längs ån, och höstfärgerna förstärker intrycken. Visar upp några av dom 40 tal bilderna jag fångade, svårt att välja så det inte blir för många. Här kommer det några:















Det får räcka för denna gång, flera kommer en annan dag. Nu är det -1,3* ute så det blir en kylig natt, synd om blommorna ute som fortfarande är fina, visar en Tagetes blomma som jag fotade i dag, är den inte vacker ?


Av ~ Ruth ~ - 28 oktober 2008 16:46


Hot på nätet om mord i Nordstan i Göteborg i dag. Vilka sjuka individer det finns !


Polisen har inlett en undersökning om ett anonymt hot som framförs på sajten Youtube där en förställd röst säger att "hemska gubbar" ska avrättas, enligt SR Göteborg.


Så här låter den förvrängda rösten:


DOM HEMSKA GUBBARNA SKALL AVRÄTTAS. JAG HAR FÅTT NOG. TRETIONDE OKTOBER KLOCKAN 12.30 SKALL DOM FÅ FAN. NORDSTAN. ALLA ... DOM HEMSKA GUBBARNA SKALL AVRÄTTAS. JAG HAR FÅTT NOG. TRETIONDE OKTOBER KLOCKAN 12.30 SKALL DOM FÅ FAN. NORDSTAN. ALLA KOMMER FÅ SE ALLA KOMMER AVRÄTTAS. TRETIONDE OKTOBER KLOCKAN 12.30 NORDSTAN. JAG SVÄR, DOM SKALL DÖ!.

Av ~ Ruth ~ - 28 oktober 2008 11:19


Fick mitt paket i dag och det innehöll väldigt mycket, gissa om jag är glad !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards