~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av ~ Ruth ~ - 10 oktober 2008 21:27

Har inte vågat vara ute på Internet i dag, för jag har haft strul med mitt Virusprogram sedan i går.Nu innan Idol började på TVn fick jag tag på min son Robin som bor i Sthlm, han kopplade upp sig mot min dator och fixade det hela. Tusen, tusen tack till min kunniga och kära son, "mamma Love you för att du är den du är på alla set och vis". Datumet stod på den 10 november och det strulade till det för Norton. Försökte innan min son kom till min hjälp med en systemåterställning då såg jag att det var fel på månaden, men gick till okt. utan att reflektera över det speciellt mycket, fattade inte att det var felet som Norton reagerade så starkt på, jag kan bedyra att jag inte har ändrat något där. Dom 3 senaste dagarna har det varit väldigt många intrångsförsök som Norton har stoppat, tänkte att nu jäklar har dom tagit sig in likt förbaskat. Med tanke på intrångsförsöken så har jag inte vågat varit ute idag, efter som Norton ballade ur, så jag vet inte om jag hinner att besöka er alla i kväll, men det kommer en dag i morgon också, har inte glömt er. Tittar nu på Idol 2008, Anna, Sepideh och Alice är mina favvissar fortfarande, alla har inte sjungit så jag får se om dom håller kvällen ut..

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards