~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av ~ Ruth ~ - 26 oktober 2008 17:54

Nu sänker sig mörkret över oss igen och denna dag tackar för sig. Blev ingen gardinsömnad i dag. Min son Jerry med familj kom på besök med sina 3 pojktroll, Sebastian, Kevin och Liam. Hundarna är helt slut nu efter att dom åkte hem, det var ju aktiviteter med hundarna hela tiden. Nu tog min äppelpaj slut, nu dröjer det länge tills nästa :-) tror bestämt att jag har gått upp lite onödigt mycket, den söta pajen sätter sig som bomull över kroppen. Hoppas jag hinner besöka er alla innan ögonen svider för mycket. Ha en fin kväll !

Av ~ Ruth ~ - 26 oktober 2008 09:09

Gick till sängs kl 22.55 (23.55) oj så många timmar jag fick sova är riktigt utvilad i dag. Synd att att det regnar, storm skall det också bli, nu när jag har fått lite extra energi och utvilade muskler. Skall nog sy nya gardiner till köksfönstren i dag. 


Ledsamt att jag inte hade min kamera med när jag cyklade längs ån i går, 6 snövita svanar simmade intill kanten och jag var 3 meter från dom. När vädret blir soligt skall jag leta efter dem, oftast syns dom till ute på sjön, men dom går ofta upp i ån och spanar, ofta så står det folk på bron och slänger ut bröd och då vill dom vara med. Har inte fotat på flera dagar nu, känns lite konstigt.


Hundarna och jag är alltid slöa på morgonen, alltid knôr dom ner sig i samma säng (trotts 2 sängar här inne) samma rutin varje morgon när jag sitter vid datorn. Tror jag har 50 bilder när dom ligger på detta vis, kan inte låta bli att fota dom, så gulligt med denna flock-kärlek, dom är ett, alltid vänliga och kärleksfulla.


Näää, nu skall jag sätta lite fart. Återkommer !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards