~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2011

Kroppen strejkar fortfarande

Av ~ Ruth ~ - 1 oktober 2011 23:34

Inte ok ännu, men krafterna kommer sakta tillbaka, tror att febern är borta ? Lite sallad och en bit kött till middag vill inte magen ha, den ger mig kraftiga smärtor på båda sidor längst ner i magen, går och rapar och rapar. För varje steg jag tar ömmar det nere i kistan, skitmage som inte vill hjälpa mig att få lite energi i kroppen ! går som en krökt 90 åring. Det startade så sakteliga i fm. efter ett ägg, majsbröd med ost och kaviar. Dristade mig även till en mugg kaffe. Något är galet fortfarande med kroppen, men vad ? nu får det vara slut på detta trista, det knäcker mig, brukar ju inte vara sjuk :-(

Hoppas jag är mera uppåt i morgon.
Ha en fin söndag mina vänner.

 
 
ANITA

ANITA

2 oktober 2011 00:03

Hej Ruth kul att du tittade in till mej..du får gärna lägga opp en länk in till mej..jag sitter just nu o tittar på en film som jag spelat in men måste ta en paus..Judie Foster har huvudrollen o filmen heter Nell.. en skitbra film..jag blir gärna din bloggvän..ska läsa din blogg imorron ..jag hade en blogg på expressen förut o den finns kvar men jag skriver inte mer där...(VÄLKOMMEN IN SOM SPINDELN SA TILL FLUGAN)hoppas du blir bättre snart inge kul o va dålig ..nu ska jag se färdigt på filmen ..jag lägger in en länk hos mej till dej ..sköt om dej ..kram

http://trollmorslillalya.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

2 oktober 2011 08:13

Tråkigt att du inte känner dig bra än. Men det är så segt,vad det nu är som härjar för sjukdom. Själv känner jag mig inte frisk än. Svag och eländig.
Jag rekommenderar dig att ta 2msk.olivolja och några droppar Underberg 2/ggr dagl för magen. Jag blev rekommenderad det av mim massör och det lindrar betydligt.
Kram min vän och krya på dig.

http://bloggplatsen

 
lillis

lillis

2 oktober 2011 09:41

Tråkigt att du inte får känna dig bra, nu håller jag tummarna att krafterna kommer tillbaka.
Krya på dig
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

2 oktober 2011 10:08

Kära vän blir du inte bättre snart får du säka läkare.

Hoppas du kryar på dig
Många varma kramar Anita L

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

2 oktober 2011 11:38

Tråkigt att vara sjuk men det låter som det går åt rätt håll. Ha en go vilsam söndag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Cina

Cina

2 oktober 2011 13:09

Får verkligen hoppas att det går åt rätt håll med dig. Funderar på detta om LCHF igen kan inte rå för det men jag tror inte det är bra i långa loppet att äta det jämt. Men jag kan ha fel.
Det är iallafall inte roligt när magen spökar det kan jag verkligen hålla med dig om. jag vet hur det är har ju haft problem sedan mars.
Nu önskar jag dig en bra dag o en god bättran.
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
margus

margus

2 oktober 2011 21:01

Kära nån, du har blivit rejält däckad. Inte måttligt vad du gått igenom. I det läget är det bara att ligga och sova, hundarna har ju gott sällskap då och anpassar sig väl. Tjusiga nostalgibilder du la in i bloggen! En riktig snygging! Hoppas du snart piggar på dig!

http://margus.bloggplatsen.se

 
Carina, Boris & Pappa Michu

Carina, Boris & Pappa Michu

2 oktober 2011 22:05

Oj då, fortfarnade inte helt ok!!! Du får nog ta ett besök till farbror Doktor, kanske kan han/hon hjälpa dej lite på traven.

Många, många krya-på-dej kramar från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards