~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av ~ Ruth ~ - 5 oktober 2011 21:40

att det har något gott med sig, är ett välkänt ordspråk. Min matlust har varit urusel efter att den lede grep klorna om mig. I morse klev jag på vågen -1,3 kg. alltid något positivt, matlusten går fortfarande med sparlåga, men den kommer nog sakta smygande. I morgon gäller det, tack för alla lyckoönskningar, ni är så jädrans gulliga och goda, det värmer mitt hjärta vilka vänner man har !

Sonen Jerry kommer hit i morgon fm. och följer med oss på resan, min man får ju inte köra bil efter ingreppet, dels så får vi Stensolid också innan (det preparatet är ju narkotika klassad) så det är nog orsaken till körförbud vill jag tro. Som jag förut har skrivit så är jag inte nervös och orolig, men det kan ju ändras när jag sitter och väntar på min tur, ja, ja, men det går nog brilliant.

Sätter in några rader i morgon, hoppas jag inte får besvär av den skarpa dataskärmen, det löser sig när jag kommer dit, kanske blir det data lugnt ett tag framöver.

Kram till er alla som bryr sig / kramen

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards