~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av ~ Ruth ~ - 27 oktober 2011 22:25

Inget roligt att skriva om i dag heller vardagarna är stort sett lika under veckorna, det blir inte så mycket hopp och skutt hit och dit på kulsaker. 

Såg en ny blogg som hade startat i går här på bloggplatsen, 1 inlägg och det var en äcklig utvikningsbild på Victoria Beckham, sådant är förbjudet på bloggarna så jag slängde iväg ett mejl till bloggplatsen med adressen, inom en halv timma var den raderad från nätet, det hade nog inte killen i Stockholm räknat med.

Hade inte tänkt att skriva alls i kväll, men gillar inte tomma rutor på min almanacka *L*..


Ha det gott alla mina trogna vänner.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards