~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2016

Sommaren hälsade på igen

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48


   

I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig på att hitta ursjäkter så att det gynnar mig :-) 

Nu är det kväll och jag ångrar att jag inte fick det gjort, inget regn blev det, fy så arg jag är på mig själv som puttar saker framför mig, bättring krävs !!!!

 

 
 
Comsi Comsa

Comsi Comsa

15 augusti 2016 19:55


Förlåt dig själv för gräsmattan, det kommer garanterat ett nytt tillfälle, hi hi....

Kram på dig ♥

http://egopyret.blogspot.com

 
gun

gun

18 augusti 2016 19:27

Gräsmattan springer inte ifrån dig:)... Men jag förstår att du blev sur på dig själv. Så kan även jag göra och bli så himla sur på mig själv efteråt.
Äntligen har vi fått regn och ordentligt. Känns som höst idag.
Fina saker som du stickat du får så mycket gjort tycker jag.
Kram gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

 
Primrose

Primrose

27 augusti 2016 20:00

Då bättre vi oss båda två ,-))
Jag lämnar gärna över till morgondagen vad jag borde gjort igår ,-))
Ha det fint, visst är det härligt med sommarvärme igen .-)
KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

 
Ingen bild

Moha

29 augusti 2016 03:00

Moha

Välkommen! Tack och lite om mig själv! Hej på er!

Först vill jag börja med att hälsa er alla nya läsare välkomna till min värld. Det glädjer mig att få dela med mig av min vardag till er.

Jag vill också passa på att säga Tack, tack, Tack - för alla positiva kommentarer. Som ni säkert har läst så vill jag vara en förebild för HELA mänskligheten och dela med mig av mig själv.

Dom senaste dagarna så har jag levt i en bubbla och jag förstår inte vad som riktigt har hänt. Det är bara roligt och jag är överlycklig.

Jag är bara mig själv, öppen, ärligt och en hel del kärlek. Min resa har varit upp och ner - det är inte alltid lätt att leva med en funktionsvariation med personliga assistenter men jag är jag och mitt liv ser ut såhär. Ni som är nya vet inte heller att jag har skrivit en bok. Synlig fast osynlig - en dotters tankar om sina "pappor" - heter den.
frikraftenstext.blogg.se

Jag kommer att använda denna blogg till att skriva löpande texter och/eller dikter om mina upplevelser, tankar & känslor.. Denna blogg är privat men ni kan läsa, gråta och skratta för er själva. Kärlek till er! /Frikraft. Tittar gärna in.

Hemsida: http://frikraftenstext.blogg.se

 
term paper writing

term paper writing

7 september 2016 13:53

Have a rest! You are the best! Relax and enjoy your life fully. The dog is nice.

http://custom-writing.services

 
gun

gun

10 november 2016 21:20

Hoppas att allt är bra med dig.... har inte sett dig här ute på ett bra tag.
Kram gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

 
BrittMarie

BrittMarie

13 november 2016 21:01

Hallå Ruth! Hoppas allt är bra med dig, säger jag också
Kram BrittMarie

http://www.bengtssons.info/baloo

 
gun

gun

29 december 2016 20:28

Hoppas att allt är bra med dig.
Vill önska dig
Ett Gott Nytt År.
Kram gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

 
gun

gun

20 december 2017 14:00

Tittar in och önskar dig en riktigt
God Jul och
Ett Gott Nytt År.
Hoppas att allt är bra med dig.
Kram gun

http://anthilias.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016
>>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards