~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av ~ Ruth ~ - 7 oktober 2011 13:59



Sätter in en liten film så ni får se hur en sådan OP går till. Vätska spolas in i ögat med jämna mellanrum och linsen sakta men säkert sugs bort och slutar med att den nya linsen sätts på plats.

Har sovit så gott i natt. Dimman har lättat, men jag går med solglasögon för solen lyser i dag och det blir för skarpt för ögonen, nu börjar molnen komma skönt. Kan läsa det finstilta på allt, men data och TV skärmen och TV får bli begränsat dom närmaste dagarna, dom är ansträngande och skarpa för synen. Har inget ont i ögat efter OP och det är gott. Har 2 olika droppar som skall droppas i ögonen 3 gånger varje dag i 3 veckor framöver. Synen skall förbättras dag efter dag. Är så lycklig för detta som vi har gjort så det går inte att beskriva, en ny ljus världen har öppnat sig för oss. Alla glasögon är bortplockade, känns så konstigt. I gårkväll så mullrade åskan i drygt 2 ½ timma + 8 grader, blåste och regnade. Blåser även rejält i dag. Nu räcker dessa rader för i dag,

Har du denna möjligheten så tveka inte operera dina  ögon, det känns inte och du får ett nytt liv med friska ögon, väl värd varenda krona, man får även dela upp betalningen om så önskas.

Önskar er alla en toppenfin helg !

Kram till er alla !


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards