~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av ~ Ruth ~ - 16 oktober 2011 22:31

Då är det svårt att samla tankarna till något läsvärt, men vill ge ifrån mig ett lite livstecken. Är fortfarande inte frisk, hur länge skall detta pågå innan jag kommer i mitt rätta esse igen, börjar bli riktigt lack nu. Saidie är inte hemma ännu, men i morgon tror jag hon åter är med oss igen, längtar.


Har fått ner mina övervintringsblommor i källaren, stora och tunga krukor, men jag fixade biffen, får se om dom överlever tills nästa sommar. Har tittat på ”True Talent” söndagsfinalen i kväll, missade att det började ½8 så det var retligt, började titta 10 i 8, ja, ja, inte så livsviktigt, men följer man något så vill man se allt.


Åter en frostig natt väntas, skönt att sova med fönstret på glänt utan värme på elementet, men med ett extra täcke over då sover jag sååå gott.

Hoppas ni har fått en fin söndag denna härliga höstdag.


Kram på er alla mina vänner, ni betyder så mycket för mig och mitt bloggande !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards